
Felanmälan
Om något är fel i din lägenhet, i huset där du bor, i tvättstuga eller miljörum gör du en felanmälan till oss. Dygnet runt kan du anmäla fel genom att logga in i boportalen/mina sidor. Du kan också kontakta vårt Kundcenter på telefon eller e-post.
Gör en felanmälan
Logga in i boportalen/mina sidor för att göra din felanmälan. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. Där kan du anmäla fel dygnet runt och följa ditt ärende.
Du kan även göra en felanmälan via e-post: info@vidingehem.se - beskriv ditt ärende och uppge namn, adress, telefonnummer, om du har eventuella husdjur och hur vi får gå in i din lägenhet (nyckel i tub, ring innan, huvudnyckel).
Vill du hellre ringa gör du det på telefon 0470-59 90 00 under våra öppettider.
Akuta fel på kvällar och helger
Är det fara för dig eller fastigheten på en kväll eller helg? Ring jouren: 0470-59 91 00
Jour och beredskap för akuta händelser finns under lördagar, söndag och helgdagar samt utanför ordinarie öppettider under vardagar.
Som akuta fel räknas bland annat läckage och problem med vattenförsörjning eller värme samt när det finns risk för att människor eller egendom kan komma till skada.
Felanmäla internet
Kontakta din tjänsteleverantör.
Felanmälan för tv
Kontakta Tele2 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., 90 222 (inget riktnummer).
Felanmäla telefoni
Kontakta din tjänsteleverantör.
Senast uppdaterad
26 januari 2023