Felanmälan

Om något är fel i din lägenhet, i huset där du bor, i tvättstuga eller miljörum gör du en felanmälan till oss. Dygnet runt kan du anmäla fel genom att logga in i boportalen/mina sidor. Du kan också kontakta vårt Kundcenter på telefon eller e-post.

Gör en felanmälan

Logga in i boportalen/mina sidor för att göra din felanmälan. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. Där kan du anmäla fel dygnet runt och följa ditt ärende.

Du kan även göra en felanmälan via e-post: info@vidingehem.se - beskriv ditt ärende och uppge namn, adress, telefonnummer, om du har eventuella husdjur och hur vi får gå in i din lägenhet (nyckel i tub, ring innan, huvudnyckel).

Vill du hellre ringa gör du det på telefon 0470-59 90 00 under våra öppettider.

Akuta fel på kvällar och helger

Är det fara för dig eller fastigheten på en kväll eller helg? Ring jouren: 0470-59 91 00
Jour och beredskap för akuta händelser finns under lördagar, söndag och helgdagar samt utanför ordinarie öppettider under vardagar.

Som akuta fel räknas bland annat läckage och problem med vattenförsörjning eller värme samt när det finns risk för att människor eller egendom kan komma till skada.

Felanmäla internet

Kontakta din tjänsteleverantör.

Felanmälan för tv

Kontakta Tele2 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., 90 222 (inget riktnummer).

Felanmäla telefoni

Kontakta din tjänsteleverantör.

Skötsel - fixa själv

Ta hand om din lägenhet och håll den i bra skick så riskerar du inte onödiga kostnader för skador när du en dag flyttar från lägenheten. Här kommer lite tips på hur du sköter din lägenhet på ett bra sätt.

A till Ö

Är du hyresgäst hos oss? Här har vi listat information som rör ditt boende.