Inga förändringar i vårt tv-utbud
Publicerad 20 januari 2025
Det har kommit till vår kännedom att hyresgäster hos oss blivit kontaktade av företag som påstår att ni behöver uppdatera ert TV-abonnemang för att behålla era kanaler. Vi vill tydligt informera om att detta inte stämmer.
Inget har förändrats i det TV-utbud som ingår i din hyra, och det finns inget behov av att byta TV-box eller uppdatera abonnemanget. Om förändringar behöva göras kommer ni alltid att få information direkt från oss med god tid och tydliga instruktioner.
Här kan du läsa mer om tv-utbud i din lägenheter.
Givetvis har du som hyresgäst möjlighet att teckna ett eget abonnemang om du önskar ett annat kanalutbud än det som ingår i hyran. Detta är helt frivilligt och sker på eget initiativ.
Kom också ihåg att du aldrig behöver släppa in en okänd person i din bostad. Om någon påstår sig komma från ett företag eller liknande, kontakta oss gärna för att verifiera innan ni släpper in någon.
Kontakta oss om du har några frågor eller känner dig osäker på information du mottagit.
Senast uppdaterad
20 januari 2025